Min Lördag

Här är ett presentkort som jag ficka av min gudmor bara för att hon inte kommer komma på mitt "Kalas"

Den 1 Maj fyller jag år om det är någon som inte vet! Inte långt kvar nu asså:)

Hej!! Nu hade jag tänkt att berätta om min Lördag :)
12.30- Match mot Landvetter förlora med 0-2 men gryymt spelat ändå!!!
Sen stack jag och mamma och handla:)

16.00- Då kom våra kompisar hit och åt lite mat:)) Pastasallad;)

19.40- Nu sitter jag här och gör ett inlägg till er!!!

Och såhär kommer det bli:)

20.00- MM!! Mästarnas Mästare!!!

21.00- Borsta tänderna och sen kanske nana, sjukt trött:) Men lite sovmorgon imon för jag ska praoa hos min gudmor!!!

Kram// <3 <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu