Släktkalas :)

Tre bilder sen idag :))

Hej!! Nu har alla åkt hem och jag sitter här på altanen och solen bara schtekker!! Snart ska vi kanske till några kompisar så ska vi äta där och sen ska vi kolla på cortegen bilder kommer det att komma iallafall:)) Jag fick bara pengar idag men det är ju inte så bara det inte, jag tycker iallafall nu att det är bättre med pengar:D Nu ska jag kolla lite bloggar och så så´hörs vi sen
Kram// <3 <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Hej! Kika in på min blogg, har en julkalender där. Fylld med massor av tips, tävlingar, recept, julklappstips och massa mer :D Tävlingarna som redan varit avslutas inte förräns på juldagen så du kan anmäla dig till dom med :)

Svar: Hej! ja det ska jag göra! Men kolla gärna min andra blogg, som jag skriver på... www.emmawnilsson.blogg.se
emmawnilsson.blogg.se

2012-12-15 @ 11:00:15
URL: http://mariapalm.blogg.se
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu