Sorry my friend

bild från kalaset igår tog den av Thilda för jag hade inga andra bilder:) Hoppas det var okej?

Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar, men jag har verkligen inte hunnit, skola, kompisar, läxor, träning och sånt oxå har det varit så dåligt väder så jag har inte haft lust att ta kort:/ Men jag ska försöka så mycket jag kan oxå är inte statistiken på topp............
'
Hej!!  Idag Vaknade jag för en stund sen:) Igår var vi ju på 5 årskalas hos våran stora kusin Saga!!! Det var kul med massa god mat och goda tårtor:) Sen efter det så åkte vi till våran stuga och hälsa på mina sysslingar:) Vi delar stuga med mammas kusin så hon var där:) SEn var vi hemma vid åtta och då åt vi och sen titta på teve och godisade!! haha Nej men nu ska jag iallafall försöka göra ett inlägg per dag:)
Kram// <3 <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu